- Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin Portalu „www.kwikczystosci.pl”, regulujący zasady świadczenia usług, w tym prawa i obowiązki Wykonawcy, Klientów oraz Podwykonawców.
Wykonawca –
COMPLEXITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. — 4/12
22-175 HUSYNNE
LUBELSKIE
NIP 5632458641
KRS:0001123964
REGON: 529484400
Telefon: 530 327 293
e-mail: kontakt@kwikczystosci.pl
Strona: www.kwikczystosci.pl
Portal – strona internetowa „www.kwikczystosci.pl”, za pośrednictwem której zamawiane są Usługi oraz prowadzony jest kontakt między Wykonawcą a Klientem.
Podwykonawca – osoba fizyczna wykonująca działalność gospodarczą rejestrowaną lub nierejestrowaną lub osoba prawna wykonująca działalność gospodarczą, która świadczy Usługi na rzecz Klientów w imieniu i na rachunek Wykonawcy.
Klient – każda osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna, posiadająca zdolność prawą i zdolność do czynności prawnej, która zawarła umowę dotyczącą świadczenia Usług przez Wykonawcę.
Usługa – usługa sprzątania lokali oraz inne usługi, w tym w zakresie utrzymania czystości wybrane przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu, telefonicznie lub za pośrednictwem maila kontak@kwikczystosci.pl, świadczone przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zgodnie z Regulaminem. Podstawą do realizacji Usługi jest Zamówienie.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, na podstawie którego powierza on Wykonawcy świadczenie Usługi i zobowiązuje się do zapłaty ustalonego wynagrodzenia. Zamówienie określa elementy w szczególności takie jak: ilość, termin i miejsce świadczenia Usługi. Zamówienia składane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Portalu, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail kontakt@kwikczystosci.pl
Przyjęcie Zamówienia – oświadczenie Wykonawcy dotyczące przyjęcia Zamówienia świadczenia Usługi na rzecz Klienta. Zamówienie przyjmowane jest przez Wykonawcę poprzez wysłanie powiadomienia do Klienta za pośrednictwem powiadomienia SMS/e-mail lub za pośrednictwem funkcjonalności Portalu.
- Rejestracja i dokonywanie Zamówień
Rejestracja
Korzystanie z niektórych Usług uzależnione jest założenia konta użytkownika na Portalu, co może w szczególności wymagać podania danych osobowych, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail i ustalenia przez Klienta hasła. Dodatkowo Klient proszony jest o zapoznanie się i akceptację Regulaminu.
W celu umożliwienia realizacji Usługi Klient musi złożyć oświadczenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zaznaczając właściwej pole wyboru.
Rejestracja dokonywana jest jednorazowo, a każde kolejne Zamówienie wymaga jedynie podania numeru telefonu jako loginu oraz otrzymanego sms-em hasła Klienta.
Dodatkowo, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie danych o charakterze reklamowym oraz ofert handlowych i promocji zaznaczając właściwe pole wyboru.
Przedsiębiorcy zobowiązani są do wypełnienia pól niezbędnych do wystawienia faktury VAT.
Wykonawca umożliwia Klientom korzystania z Portalu w granicach jego funkcjonalności, w tym:
- możliwość składania Zamówień;
- inne określone usługi dodatkowe.
Korzystanie z Portalu i składanie Zamówień
Wykonawca uprawniony jest do świadczenia Usług osobiście lub za pośrednictwem Podwykonawców. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania Podwykonawców jak za działania lub zaniechania własne.
W celu korzystania ze wszelkich Usług świadczonych przez Wykonawcę konieczna jest akceptacja Regulaminu.
Zamówienia mogą być składane całodobowo w systemie 24/7.
Przeglądanie katalogu Usług oraz innych treści Portalu nie wymaga rejestracji ani wykonania czynności logowania.
Po określeniu warunków świadczenia Usługi, Klient jest proszony o potwierdzenie złożenia Zamówienia.
Po poprawnym zakończeniu procesu składania Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie Zamówienia w formie sms lub e-mail, które wskazuje warunki świadczenia Usługi. Potwierdzenie Zamówienia stanowi Przyjęcie Zamówienia.
W przypadku Przyjęcia Zamówienia Wykonawca przystępuje niezwłocznie do realizacji Usługi tj. potwierdza Klientowi fakt przyjęcia Zamówienia i przystąpienia do jego wykonania (w formie sms lub e-mail na dane Klienta).
Wykonawca zastrzega, że usługa może zostać zarezerwowana za pośrednictwem portalu maksymalnie 48 godziny przed terminem jej rozpoczęcia.
Wykonawca zastrzega możliwość przesunięcia terminu wykonania usługi, który został zarezerwowany za pośrednictwem portalu. W takiej sytuacji Wykonawca zabowiązany jest do nawiązania kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu zaproponowania alternatywnego terminu wykonania usługi.
Wynagrodzenia z tytułu świadczenia Usługi jest ustalane w każdym konkretnym Zamówieniu i zależy od zakresu Usługi oraz innych dodatkowych warunków świadczenia Usługi. Zakres Usługi ustalany jest w oparciu o dane przekazane przez Klienta w tym m.in. powierzchnię do posprzątania, rodzaj czynności, termin wykonania Usługi oraz wybrane dodatkowe usługi.
Umowa zostaje zawarta z chwilą Przyjęcia Zamówienia przez Wykonawcę.
Wykonawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta oraz informacji wskazanych w Zamówieniu, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
Wykonawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku, gdy:
- Zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, lub obejmuje usługi niedostępne w danym momencie;
- potwierdzenie Zamówienia okaże się bezskuteczne;
- Zamówienie zostało złożone niezgodnie z niniejszym Regulaminem;
- braku jest możliwości skontaktowania się Klientem.
O fakcie odmowy realizacji Zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczna na wskazany adres e-mail.
Za pośrednictwem konta u użytkownika na Portalu Klient ma możliwość przeglądania historię złożonych Zamówień.
Klient ma prawo po złożeniu Zamówienia do zmiany jego warunków poprzez użycie funkcjonalności Portalu lub powiadomienie telefonicznie albo przez przesłanie wiadomości e-mail Wykonawcy, o ile istnieje jeszcze techniczna możliwość uwzględnienia zmiany. Jeżeli zmiana warunków Zamówienia prowadzi do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, Wykonawca dokonuje takich zmian i powiadamia o tym Klienta za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail lub poprzez funkcjonalności Portalu. Zmiana terminu przy zmianie Zamówienia możliwa jest najpóźniej na 24 godzin przed nowym terminem realizacji Zamówienia.
- Realizacja Zamówień
Postanowienia ogólne
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi sprzątania w standardzie określonym w załączniku do niniejszego Regulaminu tzw. „Standardzie”.
Wykonawca zapewnia niezbędne środki czystości, w tym środki chemiczne w celu świadczenia Usługi.
Wykonawca nie odpowiada za usunięcie odpadów powstałych w trakcie świadczenia Usługi. Wszelkie odpady pakowane są do worków i w zależności od decyzji Klienta Wykonawca pozostawia je w lokalu lub wynosi do śmietnika, z którego Klient ma prawo korzystać.
W celu realizacji Usługi Klient zobowiązany jest do:
- umożliwienia dostępu do lokalu w zakresie niezbędnym do realizacji Usługi zgodnie z Zamówieniem;
- zapewnienia niezbędnego dostępu do bieżącej wody i energii elektrycznej;
- zapewnienia niezbędnych pojemników na śmieci oraz odpady powstałe w trakcie realizacji Usługi.
Wykonawca nie świadczy usług w zakresie sprzątania lokali zanieczyszczonych na skutek:
- zgonów;
- pożarów;
- zalania;
- zawalenia lub innych zdarzeń o charakterze siły wyższej.
Wykonawca nie sprząta lokali, które mają charakter pustostanów.
W przypadku braku możliwości realizacji Usługi z powodu:
- przekazania nieprawidłowych danych;
- nieobecności Klienta pod adresem i w godzinach wskazanych w Zamówieniu;
- braku dostępu do lokalu podlegającego sprzątaniu;
- braku dostępności mediów, w tym bieżącej wody oraz elektryczności;
- wystąpienia innych okoliczności zawinionych przez Klienta, które uniemożliwiają realizację Usługi,
– Wykonawca zachowuje prawo do zatrzymania w całości wpłaconego przez Klienta wynagrodzenia.
W razie wątpliwości dotyczących zakresu świadczonych Usług oraz ich warunków możliwy jest kontakt z Wykonawcą za pośrednictwem Portalu lub pod numerem telefonu: 530 327 293 lub za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@kwikczystosci.pl
W przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji Zamówienia przez Wykonawcę należy niezwłocznie poinformować o nich Właściciela Portalu.
Wykonawca świadczy Usługi na obszarze swojego działania wskazanym na Portalu.
Wykonawca zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat (70 zł brutto), kiedy w ocenie pracownika miejsce wykonania usługi znacznie wydłuży czas jego realizacji ze względu na:
- wysoki stan zabrudzenia
- dodatkowe wymagania klienta nieprzewidziane w cenniku
- ze względu na utrudnioną niedostępność powierzchni przeznaczonych do czyszczenia
Klient o potrzebie dopłaty zostanie poinformowany przed wykonaniem usługi.
Zasady płatności
Akceptowane są następujące metody płatności:
- gotówką – bezpośrednio przy realizacji Usługi;
- kartą płatniczą/kredytową – wyłącznie przy składaniu Zamówienia;
- przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
Metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę następuje za pośrednictwem podmiotu świadczącym obsługę płatności online jest PayPal S.A. i PayU S.A Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
* PayPal
Lub poprzez przelew na konto bankowe: 34 1240 1200 1111 0011 0223 2102.
Wyboru formy płatności należy dokonać w formularzu Zamówienia.
W zakresie płatności bezgotówkowych Klient akceptuje Regulaminy dostawców zewnętrznych takich usług. Regulamin płatności zewnętrznego dostawcy usług dostępny jest na stronie: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/
Karta zostanie automatycznie przywiązana do konta Klienta przy zapłacie konkretną Usługę.
W przypadku braku zapłaty za Usługę w terminie trzech dni właściciel platformy ma prawo do potrącenia środków z karty bankowej powiązanej z kontem
- Odstąpienie od umowy
Co do zasady Klient będący konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od umowy o świadczenie Usług bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy dotyczącej świadczenia Usług.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Wykonawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy o świadczenie Usług w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismem wysłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy lub za pośrednictwem Portalu).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca zwróci wszystkie otrzymane płatności, w tym niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Wykonawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy o świadczenie Usług. Wykonawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
Po wykonaniu Usługi przez Wykonawcę Klient będący konsumentem traci prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie Usług i akceptując Regulamin przyjmuje powyższe do wiadomości.
Jeżeli świadczenie Usługi zostało rozpoczęte przed upływem terminu na odstąpienie od umowy o świadczenie Usługi, a następnie Klient będący konsumentem odstąpił od tej umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej ceny lub wynagrodzenia.
Z uwagi na charakter oferowanych Usług, Klient nie będący konsumentem nie jest uprawniony do odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu faktycznej realizacji Usługi. Odstąpienie od zawartej Umowy przed rozpoczęciem jej faktycznej realizacji jest możliwe bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez kontakt z Wykonawcą na co najmniej cztery (4) godziny przed rozpoczęciem realizacji Usługi. Jeżeli do realizacji Zamówienia pozostało mniej niż cztery (4) godziny, Wykonawca ma prawo zażądać zapłaty pełnej wartości Zamówienia. Odstąpienie od umowy można zgłosić w dni robocze od 8.00 do 17:00, a w pozostałe dni od 8.00 do 14:00.
Wykonawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi, w przypadku:
- zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy;
- przekazania przez Klienta nieprawidłowego lub nieosiągalnego numer telefonu lub adresu wykonania Usługi.
– w terminie 2 dni od chwili powzięcia widomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie.
W celu skorzystania z prawa do odstąpienia Klient może skorzystać z formularza dostępnego w Portalu.
W przypadku wcześniejszej płatności, Klient otrzyma zwrot płatności uiszczonej przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty.
Wykonawca jest uprawniony do niezwłocznego odrzucania Zamówień składanych przez Klientów, jeżeli zachodzi uzasadniona wątpliwość co do ich poprawności lub autentyczności.
- Reklamacja
Klienci mają prawo do zgłaszania reklamacji Usługi.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do właściwości Usługi sprzątania, zwłaszcza takich o których nie ma mowy w informacji zawartej w Standardzie, Klient przed złożeniem zamówienia powinien skierować zapytanie do Wykonawcy, poprzez jeden z kanałów kontaktu wskazanych w Regulaminie.
Reklamacja powinna zawierać oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji oraz wskazanie wszelkich okoliczności związanych z nieprawidłowym świadczeniem Usługi, w tym w miarę możliwości dokumentację zdjęciową lub nagranie video.
Reklamację można złożyć w formie elektronicznej poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail kontakt@kwikczystosci.pl lub pisemnie w tradycyjnej formie listownej na adres wskazany na początku Regulaminu.
Wykonawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
Wszelkie roszczenia Klientów związane z realizacją i opłaceniem Zamówień, w tym roszczenia z tytułu jakości Usług, a także inne spory o naprawienie szkody wyrządzonej w trakcie realizacji Zamówień podlegają rozpatrzeniu przez Wykonawcę.
Klient powinien zgłaszać roszczenia co do jakości Usług niezwłocznie.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody oraz za zgodność świadczonych Usług z umową na zasadach ogólnych, określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.